Skip to content

Kuka loi, loi ja kehitti Robloxin ja missä he loivat sen?

22 de elokuu de 2021
personajes de roblox juegos

Roblox on ihanteellinen videopeli niille ihmisille, jotka rakastavat luomista, koska siinä voimme suunnittelemaan omia videopelejämme ja maailmoja tai pelata ystävien tasolla.

Roblox aloitti luomisalusta peleistämme, mutta vuosien varrella se on kehittynyt ja ottanut käyttöön enemmän mekaniikkaa.

Joillakin voi kuitenkin olla kysymys siitä, kuka loi Robloxin, miksi hän loi sen ja missä. Jos olet yksi niistä ihmisistä, jatka lukemista, koska seuraavassa artikkelissa selitämme kaiken liittyvät Robloxiin.

Milloin Roblox luotiin?

Videopelin ja sen historian kehittäminen sellaisenaan alkoi vuonna 2003. Siihen aikaan, mitä nykyään tunnetaan Robloxina, alkoi beetaversio nimeltä Dynablocks, ja vasta vuonna 2005 se sai nimen Roblox, sanojen fuusio robotit ja lohkot (Lohkot englanniksi).

David baszucki oli tuolloin Robloxin tai Dynablocksin luoja, ja vasta 27. helmikuuta 2006 julkaistiin online -moninpelipalvelut. Myös vuoden 2006 alussa Roblox alkoi julkaista ensimmäisen virtuaalivaluutan.

Myöhemmin vuoden 2006 lopulla ja vuoden 2007 puolivälissä Roblox toteutti haun ja avatarin räätälöinti. Myös tunnuksia lisättiin.

Missä Roblox luotiin?

Roblox luotiin vuonna Yhdysvallat ja on tällä hetkellä Kaliforniassa ja on luonut useita kouluja kehittäjille.

Miksi Roblox luotiin?

David Baszucki aikoi luoda ohjelman, jossa lapset olisivat kiinnostuneita fysiikasta ja ohjelmista mekaaninen simulointi. Tämä oli kuitenkin lähtökohta, mutta Roblox otti oman kurssin ja siitä tuli peli eri videopelien luomiseen.

Robloxin lataaneet käyttäjät näkivät erittäin innostuneena mahdollisuuden suunnitella omia maailmojaan, ja tämä oli indikaattori, joka sai yrityksen muuttamaan videopelin tavoite.

Robloxin pelaamisen edut

Jos sinulla on suhde luominen ja kehittäminen Videopeleistä ja niiden maailmoista Robloxista voi tulla ihanteellinen peli, puhumattakaan siitä, että voit saada useita etuja pelaamalla luomalla maailmoja alustalle. Robloxin tärkeimmistä eduista meillä on:

Yksinkertainen ohjelmointi

Sen lisäksi, että Roblox ei vaadi suuria resursseja lataamiseen ja asentamiseen, se mahdollistaa sen aikatauluttaa ja kehittää pelin tasot yksinkertaisesti.

On huomattava, että sen menestys on tehnyt siitä a monitasoinen peli, saatavilla konsolien kaltaisilla Xbox One -konsolilla; mobiililaitteissa, joissa on Android- ja iOS -käyttöjärjestelmä sekä PC.

Luomustesi tulokset voivat vaihdella ohjelmointitasosi mukaan. Yksinkertaisimmat voivat käyttää Roblox Studion perustoimintoja, kun taas enemmän tietävät voivat käyttää ohjelmointikieli Lua ammattimaiseen viimeistelyyn.

Ansaitse tuloja pelaamalla

Kun luot käyttäjän Robloxiin, aloitat ilmeisesti pelaajana, mutta voit edetä niin, että sinusta tulee kehittäjä.

Kuka tahansa voi todella tulla kehittäjäksi ja alkaa tuottaa tuloja luomalla maailmoja Robloxilla. Itse asiassa kehittäjien keski -ikä vaihtelee 15-22 vuotta.

On tärkeää huomata, että jokainen alle 18 -vuotias kehittäjä tarvitsee vanhemman lupa voittojen keräämiseksi.

Peonages ja Robloxin maailma

Milloin Robloxin jäsenyydet luotiin?

The Roblox Rakentajien Klubi Se luotiin elokuussa 2007. Palvelun käyttäjät voivat nauttia eri eduista, kuten ryhmien ja t-paitojen luomisesta, esineiden vaihdosta.

Myöhemmin 1. lokakuuta 2012 Roblox lisäsi kehittäjävaihtotilan. Tämän ominaisuuden ansiosta pelikehittäjät voivat muuttaa omiaan robux (virtuaalinen pelin sisäinen valuutta, jota käytetään pelilippujen ostamiseen) oikealla rahalla.

Robuxin vaihtamisalue vaihteli, alkaen vähintään 100 000 robuxista 350 dollariin asti 300 miljoonaan Robuxiin, mikä vastaa suurta summaa 1 050 000 dollaria.

Vuonna 2016 Roblox oli jo maksanut hänelle yhteensä 7 miljoonaa dollaria sen kehittäjille, mukaan lukien koko kehittäjäyhteisö.