Skip to content

Muoton, kasvojen tai objektin puristaminen polkua pitkin 3D Studio Maxin avulla

1 de syyskuu de 2021
laptop dibujos materiales 11820

3D Studio Max, kuten parhaissa suunnitteluohjelmissa, se on työkaluiltaan erittäin monipuolinen ohjelmisto, jonka valikoima on uskomattoman laaja ja monia asioita voidaan tehdä erilaisille malleille tai piirustuksille.

Mahdollisesti monipuolisten työkalujen joukossa on yksi niistä, jotka se jakaa Corel Draw -ohjelman kanssa, suulakepuristustyökalu 3D -objektien luomiseen, mikä mahdollistaa muuttaa kuvien kokoa mahtavasti. Jos haluat tietää mistä on kyse, selitämme sen lyhyesti.

Mitä muodon, kasvojen tai esineen puristaminen 3D Studio Maxissa on?

3D Studio Max -ohjelmassa on mahdollista tehdä niin monia asioita kuin sen kuvan suunnittelu- ja muokkausominaisuudet, suunnittelee muunlaisia ​​hankkeita, jotka haluamme toteuttaa sen soveltamisesta.

Voit tehdä kaikenlaisia ​​viivoja kaikkiin suuntiin, sekä pysty- että vaakasuoraan, kuten Microsoft Wordissa, ja eri tiloissa käyttämällä kaikkia tietokoneen ohjaimet ja joilla on uskomattoman ainutlaatuinen kokemus tällä suunnitteluohjelmiston alalla.

Yksi yllättävimmistä työkaluista, joilla on liioittelematta loputtomasti näitä, on purista kuva, muotoilu, kasvot tai muoto. Tämän työkalun tekniikka on majesteettista niin paljon, että pysymme yksinkertaisesti tietokoneen ulottuvilla suunnittelun kannalta, koska se on myös helppokäyttöinen, minkä näet alla.

Ekstruusio on työkalu, jonka avulla voimme tämän graafisen suunnitteluohjelmiston käyttäjinä muuttaa työssämme olevan kuvan kokoa, kaksiulotteisesta tilasta (spline) kolmiulotteiseksi jossa näet kuinka Z -akseli muuttuu, mikä vastaa 3DS Max -kierroksen kuvaa.

Mikä on kiertue 3D Studio Maxissa?

Hankkeita, suunnitelmia ja virtuaalisia arkkitehtonisia malleja kehitettäessä on tarkistettava kaikki kohdat tai sivustot, jotka on suunniteltu tarkkailemaan yksityiskohtia ja pystymään tekemään vähäisiä korjauksia että ulkoisesta ja kaukaisesta näkökulmasta sitä on mahdotonta nähdä.

Reitti, kuten sen nimi osoittaa, on matka, joka tehdään perspektiivistä, jolla on ennalta määrätty liikerata yhdestä pisteestä toiseen, mikä voidaan nähdä käyttämällä virtuaalikamera.

Kiertueella 3D Studio Maxin suunnittelija tai käyttäjä voi nähdä, mitä polussa on kohdassa ensimmäisen persoonan kuva. Jos esimerkiksi puhumme talon suunnittelusta, se on ikään kuin suunnittelija olisi talon sisällä ja kulkisi ennalta määrättyä polkua reittiä pitkin.

Se on sitten yksi niistä arviointilomakkeet jolla 3DS Maxilla on sovelluksia ja projekteja. Se ei tietenkään ole kuin kuvatason lisäämistä, vaan pikemminkin myöhäistä prosessia, joka kestää reitistä ja sen etäisyydestä riippuen tunteja tai päiviä.

On kuitenkin vaivan arvoista käydä 3DS Max -kierroksella nähdäksesi kuinka uskomattoman hyödyllinen tämä ohjelmisto on ammattimaista työtä.

Kuinka puristaa muoto, kasvot tai esine polkua pitkin 3D Studio Maxissa?

Jos haluamme suulakepuristaa reitin varrella suunnitteluohjelmassa, jota parhaimmat suunnittelijat käyttävät nykyään, 3D Studio Max, ensimmäinen asia, joka meidän on harkittava, on suoritettava reitti.

Kun meillä on kiertue, menemme valikkoon, jossa aiomme klikkaus päällä Muokkaajat, jotta toinen lisäkasetti liukuu ulos.

Jälkimmäisessä mennään Patch / Spline -muokkaus ja sitten teemme klikkaus päällä Lakaista. Tässä meillä on puolet työstä; se, mitä puuttuu, on hyvin vähän suulakepuristuksellemme.

nainen oppii pursottamaan esineitä 3D -studiossa max

Yllä olevan vaiheen jälkeen, menemme komentopaneeliin ja napsautamme Valitse -painiketta. Tässä vaiheessa meidän on tiedettävä, missä muodossa haluamme koko reitin olevan.

Kerran Valitse -painikkeessa valitsemme mainitun muodon, joka voi olla geometrinen kuva, kuten sylinteri tai kuusikulmio, ja aiomme nähdä, miten polku saa valitun hahmon muodon. On tärkeää tietää, että tämä antaa mahdollisuuden edetä tämän hämmästyttävän ohjelmiston käytön oppimiseen.