Skip to content

Kohtisuoran objektin luominen tai kohdistaminen kaarevaan pintaan 3D Studio Maxissa

1 de syyskuu de 2021
bola triangulos studio 3d

Kun olet oppinut muodostamaan pyöreän 3D -objektien joukon 3D Studio Maxissa, saatat löytää itsesi kiinnostuneeksi suunnittele esineitä kaarevalla pinnalla mukana esine, jolla on tasainen pinta tai kuva yleensä.

Esimerkiksi jos haluat suunnittele lasipulloKahvan kanssa sinun pitäisi tietää, että on ensin luotava ontto sylinteri, jossa on kansi, ja sitten toinen sylinteri kahvaa varten.

Tällä kertaa ei ole tarpeen estää tai piilottaa esineitä 3D Studio Maxissa, kun olet asettanut ensimmäisen objektin, voit valita sylinterin geometria -osa.

Mutta tässä tapauksessa on erittäin tärkeää, että se voidaan sijoittaa kaarevalle pinnalle valitse ”AutoGrid” -ruutu, valitse sitten haluamasi muoto, tässä tapauksessa sylinteri.

Kun kuva on valittu, aseta se haluamaasi kohtaan aiemmin asettamasi kuvan kohdalla. Tänään, MiraComoSeHace, tuomme sinulle parhaat vinkit litteiden ja kaarevien pintojen käsittelystä, joten lue.

Luvut, joihin voimme sijoittaa kohtisuorat esineet.

Kuvia kohteista, joissa on kaareva pinta ne eivät ole ainoita, jotka voit sijoittaa toiselle kaarevalle esineelle. Toisaalta, mikä tahansa ajatus, joka tulee mieleen, voit kääntää sen tähän ohjelmaan

Siksi molemmat sisään 3D Studio Max Kuten kaikissa muokkausohjelmissa, sinun tulee olla tietoinen ohjelman uusimman version aktivoinnista heti, kun se on julkistettu.

Ei ole väliä, jos suunnittelet kirkkoa, jonka yläosassa on kupoli ja risti tee se ilman mitään ongelmia tietäen, että voit sijoittaa erilaisia ​​esineitä kaareville pinnoille ilman ongelmia.

Toisaalta, jos projektisi koostuu animaation tekemisestä Doraemonista, esineen asettaminen pallomaiseen nyrkkiin ei ole rajoitusta.

Mielenkiintoinen kuva, jonka voit helposti kehitettävissä 3D Studio Maxissa, on talo, joka on kohtisuorassa maapalloa simuloivaan palloon. Jatka lukemista ja löydä mahdolliset ratkaisut mahdollisiin vikoihin ja niiden välttämiseen.

Mitä tehdä 3D Studio Maxissa, jos materiaalia ei näytetä oikein

Yleensä kun luomme objektia 3D Studio Maxissa, meidän on normaalia sijoittaa tietty rakenne nimenomaan erottaaksemme muokattavan objektimme muista läsnä olevista kuvista.

Kuitenkin yleensä tällaisen suunnittelun lopussa voi olla varmasti vaikeaa poistaa tekstuuri, jota olimme käyttäneet.

Kuten tiedät, 3D Studio Max tarjoaa yleensä värin ohjelmassa luomillesi objekteille, mutta mikäli joudut toistuvasti käyttämään samaa objektia, paras asia on valitse väri alusta.

Näin vältyt ongelmilta, joita saattaa ilmetä painoksen lopussa tai kun varmistat sen korjauksia.

Toisaalta muista aina tallentaa kaikki suunnittelemasi. Se on äärimmäisen tärkeää tehdä varmuuskopioita jokaisesta projektista aina, kun teet tietyn muokkauksen.

Jos sinulla on epäilyksiä siitä, mitä tarvittavat ominaisuudet voivat olla käytä tätä upeaa muokkausohjelma, tässä on kaikki mitä tarvitset.

Vähimmäis- ja suositusvaatimukset – 3D Studion maks. Hinta.

Jos aiot rakentaa hyvän tietokoneen 3D Studio Maxille, paras asia on 64-bittinen Windows-käyttöjärjestelmä ja vähintään 2-ytiminen prosessori. Tietokoneen RAM -muistin on oltava vähintään 4 Gt, mutta 8 Gt on ihanteellinen.

Samoin on suositeltavaa käyttää ohjelmaa hiirellä, jossa on vähintään 3 painiketta hyödyntää kaikkia toimintoja mitä 3D Studio Max tarjoaa.

tietokone studio 3d max

Kuten monet ohjelmat nykyään, 3D Studio Max tarjoaa halvempia suunnitelmia jos hankit kestävimmät paketit.

Jos esimerkiksi ostat ohjelman lisenssin vain yhdeksi kuukaudeksi, hinta on 254 euroa, ja jos ostat lisenssin vuodeksi, hinta on 2032 euroa, alentaa kuukausihintaa hintaan 169 €.

Jos sinulla on kuitenkin siihen varaa ja jos käytät ohjelmaa hyvin pitkään, paras vaihtoehto on 3D Studio Max 3 vuoden ajan. Koko hinta on 5487 euroa eli 152 euroa kuukaudessa, melkein 100 euroa vähemmän perussuunnitelma.